Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

The Inn of the Sixth Happiness (1958)

"To πανδοχείο της 6ης ευτυχίας"
Τίτλος: The Inn of the Sixth Happiness
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 1958
Γλώσσα: Αγγλικά
Διάρκεια: 158 λεπτά
Σκηνοθεσία: Mark Robson
Πρωταγωνιστούν: Ingrid Bergman, Robert Donat κ.α.
Η βαθμολογία μου: 8/10
Είδος: Δράμα, Κοινωνική, Πολεμική

Υπόθεση: Μια δραστήρια βρετανίδα οικιακή βοηθός, αποφασίζει να κάνει το μεγάλο όνειρό της πραγματικότητα. Να πάει στην Κίνα ως ιεραπόστολος. Όμως βρίσκει όλες τις πόρτες κλειστές, αφού, όπως της λένε, "δεν έχει τα προσόντα".
Η Gladys θα κάνει τα πάντα για να τα καταφέρει, αφού μια ζωή ένιωθε μια παράξενη έλξη προς την εξωτική αυτή χώρα.

Η άποψή μου: Οι παλιές ταινίες, ειδικά των δεκαετιών '50 και '60 είναι μια από τις μεγάλες μου αδυναμίες. Η έλλειψη των ειδικών εφέ, αντισταθμίζεται επάξια από εξαιρετικές ερμηνείες μεγάλων ηθοποιών, και πλούσιους διαλό-γους. Η Ίνγκριντ Μπέργκμαν, μία από τις  ηθοποιούς με τα περισσότερα Όσκαρ στη συλλογή τους, είναι πάντα εγγύηση για μια ταινία. Το Inn of the sixth happiness, είναι μια επική ιστορία, που προσφέρει αρκετές συγκινήσεις.

Το καλύτερό μου: Το μήνυμα που θέλει να περάσει η ταινία: "Τι κι αν μου λέτε ότι δεν έχω τα προσόντα; Εγώ θα το κάνω, επειδή είναι το όνειρό μου".

Το χειρότερό μου: Αυτές οι παλιές ταινίες, έχουν πολύ χτυπητά
που κάνουν εμάς τους νεότερους να τις θεωρούμε κάπως γραφικές, έχοντας συνηθίσει στον κυνισμό  της εποχής μας. Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό.

Πώς να τη δείτε: Αν έχετε αρκετό χρόνο μπροστά σας, πατήστε το play. Είναι περίπου 2,5 ώρες ταινία. 

Trailer:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!