Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Zoolander 2 (2016)

Ο Άρχοντας της Πασαρέλας
Τίτλος: Zoolander 2
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2016
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 102 λεπτά
Σκηνοθεσία: Ben Stiller
Πρωταγωνιστούν: Ben Stiller, Owen Wilson, Penélope Cruz
Η βαθμολογία μου: 7.5/10
Είδος: Κωμωδία


Υπόθεση: Το πιο θρυλικό αρσενικό μοντέλο όλων των εποχών, ο Derek Zoolander με το σέξι βλέμμα, που σταματάει ακόμα και σφαίρες, επιστρέφει από το απομονωμένο ερημητήριό του για να κερδίσει την κηδεμονία του χαμένου γιου του. Μαζί του, ο φίλος και ανταγωνιστής του Hansel, και η σέξι πράκτορας της Fashion Police, Valentina Valencia.

Η άποψή μου: Δε θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί στις Ταινιολογίες, αλλά πραγματικά μια καλή, απολαυστική κωμωδία είναι πλέον σπάνιο φαινόμενο στις μέρες μας. Δεν ξέρω αν ψάχνω σε λάθος μέρη, αλλά το Χόλιγουντ έχει χάσει λίγο το μέτρο και πλέον στις περισσότερες ταινίες, μας πλασάρει ό,τι πιο αηδιαστικό μπορούν να σκεφτούν οι σεναριογράφοι του για αστείο. Αυτή η ταινία ευτυχώς αποφεύγει αυτή τη συνηθισμένη "συνταγή" και προσπαθεί να μας διασκεδάσει, επιστρατεύοντας κυριολεκτικά ένα λόχο διασήμων, από την Suzan Boyle,- που είχε καταπλήξει με τη φωνή της τους κριτές του "Britain's Got Talent" το 2009- μέχρι τον Sting και τον Marc Jacobs! Όποιο παρακλάδι της showbiz και να προτιμάτε (μουσική, μόδα, σινεμά, τηλεόραση), θα βρείτε μέσα σε αυτή την ταινία κάποιον άξιο εκπρόσωπό του. Ok, δε μιλάμε για κανένα σενάριο - αριστούργημα, μια χολιγουντιανή κωμωδία μιλάμε. Αλλά εγώ, αυτά τα 102 λεπτά τα καταδιασκέδασα, και παρ'όλη την κούραση δε νύσταξα ούτε λεπτό. Νομίζω ότι κύριο μέλημα του Ben Stiller, ήταν να προσαρμόσει ένα concept ηλικίας 15 ετών στα σημερινά δεδομένα και το κατάφερε πολύ καλά. Οπότε ναι, είναι μια καλή κωμωδία. Και ναι, σας την προτείνω. 

Το καλύτερό μου: Οι συνεχείς εκπλήξεις με απανωτές εμφανίσεις διασήμων-έκπληξη! Από το πρώτο λεπτό μέχρι και το τελευταίο, ήμουν σε μια διαρκή αγωνία για το ποιος θα ξεπηδήσει επόμενος στην οθόνη μου. Και φυσικά, ο Ben Stiller δε με απογοήτευσε με τις γνωριμίες του!

Το χειρότερό μου: Χμμμ... αν σε τέτοιου είδους ταινίες καθίσεις να αναλύσεις τι σε ενόχλησε, ή τα κενά του σεναρίου, μπορεί να ξημερώσεις. Ας αρκεστώ στο ότι θα μπορούσε να έχει περισσότερες στιγμές "Χαχαχαχαχα".

Πώς να τη δείτε: Όχι, απαραίτητη προϋπόθεση, αλλά μπορείτε να δείτε πρώτα το Zoolander 1(2001) για να μπείτε στο πνεύμα. Διπλή δόση γέλιου σε τέτοιες εποχές; Γιατί όχι;

Trailer:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!