Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

The Boy (2016)

Το Αγόρι
Τίτλος: The Boy
Χώρα: Η.Π.Α
Έτος: 2016
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 97 λεπτά
Σκηνοθεσία: William Brent Bell
ΠρωταγωνιστούνLauren Cohan, Rupert Evans, Jim Norton 
Η βαθμολογία μου: 7/10
Είδος: Θρίλερ, Τρόμου


Υπόθεση: Αγγλική επαρχία, αρχοντικό σπίτι στην εξοχή με μεγάλο κήπο, νταντά από Αμερική με εμπειρία σε ζόμπι (βλ. Walking Dead, Lauren Cohan), που δεν ξέρει τι την περιμένει. Όταν η Γκρέτα αποφασίζει να εργαστεί για κάποιο διάστημα ως νταντά σε ένα αγγλικό χωριό, με σκοπό να αποφύγει τον βίαιο σύντροφό της, δεν μπορεί να φανταστεί ότι το παιδάκι που θα προσέχει... είναι φτιαγμένο από πορσελάνη. Και είναι ακόμα πιο απροετοίμαστη για όσα θα επακολουθήσουν, όταν οι ηλικιωμένοι γονείς θα την αφήσουν μόνη μαζί του στο παλιό αρχοντικό.

Η άποψή μου: Μου άρεσε. Θα μπορούσε να μου αρέσει περισσότερο. Το concept με τη νταντά στο μυστηριώδες σπίτι και το ακόμα πιο μυστηριώδες παιδί, ακολουθεί την κλασική συνταγή του "The Innocents" (1961), με μια εξαιρετική Deborah Kerr στο ρόλο της αθώας γκουβερνάντας, που ...ένεκα η ανάγκη. Αλλά ακριβώς επειδή υπάρχει το "The Innocents", και επειδή υπάρχει το "The Others"(2001) με μια επίσης φανταστική Nicole Kidman, είναι δύσκολο να αποφευχθεί η μοιραία σύγκριση, που δεν ευνοεί καθόλου το "The Boy". Εντάξει, αν το συγκρίνουμε με το "Chucky"(λόγω κούκλας και μόνο) εννοείται ότι το "The Boy" κερδίζει στη... σοβαρότητα τουλάχιστον!
Εδώ βέβαια, για να είμαι δίκαιη, θα τονίσω ότι ενώ τα "The Others" και "The Innocents" βασίζονται ξεκάθαρα στο "The Turn of the Screw" (1898) την ανατριχιαστικά υπέροχη νουβέλα του Henry James, το "The Boy" διηγείται μια εντελώς διαφορετική και πρωτότυπη ιστορία.

Το καλύτερό μου: Το πώς η νταντά καταλήγει να σου φαίνεται πιο psycho κι από τους γονείς. Σε κάποια φάση το παίρνεις απόφαση: "Ok, αφού δε φοβάται αυτή, εγώ γιατί να τρομάξω;" Και ναι, αυτό μου άρεσε.

Το χειρότερό μου: Ok, ωραία η ανατροπή, αλλά στα θρίλερ συνήθως υπάρχει μια υποτυπώδης επεξήγηση του πώς και γιατί φτάσαμε ως εδώ. Αυτή η παράλειψη βέβαια, πιθανόν να υποδηλώνει την πρόθεση για sequel, οπότε θα μείνουμε με την απορία. Καλά, δε θα μας κοπεί και η όρεξη βέβαια.

Πώς να τη δείτε: Μαζέψτε τη συλλογή σας από πορσελάνινες κούκλες και στήστε τις στον καναπέ για να τη δείτε μαζί. Πού ξέρετε, μπορεί και να τους αρέσει... Χμμμ, ήταν λίγο spooky αυτό. Πολλά θρίλερ βλέπω.

Trailer:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!